Klacht: Geen bestelling.

op 12 april 2012 over Lensbestel.nl in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

‘k Heb op 5 apr.’12 via computer daglenzen besteld= 2e keer;
1e keer ging vlot= binnen enkele dagen bij mij; nú, na een week niets meer gehoord(5/4 wel mail, dat zij de bestelling vlot zouden leveren) Gisteren en vandaag gebeld naar:076-5302344,
beide keren geen gehoor.
DE LENZEN ZIJN VOORAF BETAALD VIA IDEAL !!!!!!

Gewenste Oplossing:

Levering vandaag;'k heb morgen geen lenzen meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lensbestel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lensbestel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lensbestel.nl beoordeeld.

Lensbestel.nl

Heeft op 13 april 2012 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben een passende oplossing gevonden voor de klant!

Alle klachten die gemeld zijn door klei3748