Klacht: Lenovo tablet A10-30 32 gb blue

op 14 juni 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tablet gekocht op 06052016 a
op advies van verkoper.13082016 met tablet terug omdat batterij niet oplaadt. Op 1092016 tablet terug gekomen.Tablet gereset opnieuw software geinstalleerd en power cable vervangen. Op 05042017 tablet weer terug gebracht met de zelfde klacht. We er tablet drie weken weg naar lenovo. goed dat was de tweede keer voor reparatie weg. Zelfde reparatie als vorige keer. Nu is het 14062017 en u mag raden weer dezelfde klacht. Gister boze mail naar BCC gestuurd en nog steeds niets gehoord. BCC komt met het argument dat de tablet waarschijnlijk voor de derde keer naar Lenovo moet. Ik koop een tablet bij BCC en verwacht daar een fatsoenlijke oplossing van. Dus na twee keer kapot te zijn geweest gewoon een nieuw tablet.

Gewenste Oplossing:

Als BCC een nieuw tablet geeft en niet drie keer terug naar de fabriek

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 juni 2017 om 18:55 geantwoord

Ik zal morgen naar bcc gaan maar ik accepteeer niet dat het tablet weer naar lenovo wordt terug gestuurd. Ik wil eind van de week gewoon een goed werkend tablet mee op vakanti

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr van steenbergen