Klacht: lekt water onder machine

op 13 juli 2016 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn DeLonghi koffieautomaat MagnificaS lekt linksonder water. Er staat sinds 1 week constant water onder de machine in de buurt van het rode bakje waar overtollig water in hoort te lekken, echter dit bakje is leeg. Ik heb al van alles geprobeerd maar tot nu toe niets hielp.
Heb de machine ruim eind mei 2015 gekocht.

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem is opgelost ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianklg