Klacht: Lekkende kraan binnen garantie

Scchumi53 op 16 februari 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een keuken membraan gekocht in 2014, met 10 jaar garantie.
Deze begint nu te lekken, onderaan bij draaibare gedeelte van de kraan.
Geprobeerd diverse keren te bellen, maar door drukte niet bereikbaar.
Mail adres naar klanten service is er ook niet.
[email protected] geprobeerd, maar werkte niet.
Nu gestuurd naar h[email protected]om , maar ook geen reactie gehad.
Dit is toch geen werkwijze die bij Ikea hoort.
Schandalig vind ik dit.

Gewenste Oplossing:

Er moet ten alle tijden info zijn waar ik defecten kan melden, welke binnen de garant vallen. Die kan ik nergens vinden op de sites of bij telefonisch contact te horen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scchumi53