Klacht: lekkende koffiecups nespresso

op 03 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vorige week een nieuw Nespresso Inissia M105 koffieapparaat aangeschaft. Meteen begonnen de diverse cups te testen: zeven dozen met alle soorten Bellarom-cups gekocht en van elk twee getest. Het viel op dat bij een aantal types niet de aangegeven hoeveelheid koffie in het kopje terecht kwam. Wat blijkt nu: na 3 cups zit de lekbak volledig vol met bruin water…. Lekkage dus. Hierna enkele originele Nespresso-cups getest: een paar druppels water in de lekbak…

als Lidl aangeeft wat er fout is gegaan en wat ik er aan kan doen om zonder lekkage een normale hoeveelheid (110 ml resp. 40 ml) koffie in mijn kopje te krijgen. Dan kan ik misschien een tevreden Bellarom gebruiker worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 augustus 2017 om 16:07 geantwoord

Heeft op 13 augustus 2017 om 14:39 geantwoord

De klacht/vraag was : hoe kan ik zonder veel lekkage rondom de Bellarom koffiecup mijn Nespresso Inissio M105 gebruiken. Die vraag is niet beantwoord. Ter compensatie van het ongemak is een tegoedbon gegeven: dat is wel OK.

Alle klachten die gemeld zijn door joswdejong