Klacht: Lekkende Bellaroom nespresso koffiecups

op 14 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Onlangs hebben wij een Magimix Pixie machine gekocht. Van vrienden hebben wij een doosje Bellaroom Ristretto koffiecups gekregen om de smaak te proberen. Deze smaakte prima en geen problemen met het zetten van koffie. Afgelopen week een aantal doosjes Bellaroom koffiecups bij Lidl in Beuningen aangeschaft. Bij alle van deze cups lekt er tijdens het zetten van koffie water langs de cup het opvangbakje in. Met als resultaat een half kopje koffie. Wij zagen dat deze cups aan de achterzijde afwijken van de cups die wij gekregen hadden.Heb foto meegezonden met aan de linkerzijde doosje van de goed werkende cups en rechter doos de niet werkende cups

Advies welke cups wij van de Lidl kunnen gebruiken om wel een goede kop koffie te kunnen zetten en dat wij de doosjes om kunnen ruilen voor wel werkende koffiecups

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 juli 2017 om 16:02 geantwoord

Heeft op 18 juli 2017 om 14:06 geantwoord

Wordt totaal niet op de klacht ingegaan, krijg een waardebon van €10,- Zou graag willen weten waarom bepaalde oudere cups van de Lidl wel functioneren en die nu geleverd worden niet meer. En via Internet lees ik hierover veel klachten en vraag mijn af of er wat ondernomen wordt om dit te verbeteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Corné Overbeeke