Klacht: Lekkend roest in bereiding bij PHILIPS blender HR2096

op 09 mei 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Aanvankelijk was ik best tevreden van mijn Philips blender type HR2096, tot ik merkte dat het roterende mes meer lawaai begon te maken. Het leek alsof de smering van de lagers weg was. Kort daarop begon hij ook te lekken aan het mes, een vuil roestbruin kleurtje drupte uit mijn blenderkan.

Omdat ik de blender vaak nodig had voor bereiding voedsel voor mijn 1,5 jarige dochtertje heb ik toen geen tijd verloren met een klacht indienen maar ben ik toen op zoek gegaan naar een vervangstuk en heb ik zo een nieuw mes afzonderlijk kunnen aankopen.

Een half jaar later doet zich echter opnieuw hetzelfde probleem voor! Als ik even google merk ik bovendien dat ik niet de eerste ben die dit probleem ervaart.

Bij deze leg ik uitdrukkelijk klacht neer bij Philips en wens ik asap een oplossing! Ik ben meer dan kwaad als ik eraan denk dat mijn dochtertje sporen van roest en mogelijks ook smeermiddel in haar voedsel gekregen heeft omdat Philips blijkbaar met minderwaardige materialen werkt en dus extra winst voorop stelt op volksgezondheid!

Wanneer hier onmiddellijk reactie aan gegeven wordt en er een uitleg, excuus en faire compensatie volgt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgen Hertoghe