Klacht: Lekkend philips senseo rood HD 7805/40

op 09 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Lekt vanaf aankoop maar werd steeds erger.Gekocht 4-11-2015 in Bodegraven. Vandaag terug gebracht zou tegoed bon krijgen maar nu toch weer niet.Wordt gerepareerd maar ik zit zonder senseo!Ik wil graag een te goedbon of geld terug.Hoor veel klachten over deze goedkope senseo.

Graag te goedbon of geld terug.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 10 augustus 2016 om 15:35 geantwoord

Beste mevrouw Van Vugt,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat uw Senseo is gaan lekken. Wanneer dit gebeurt binnen de garantie wordt het apparaat ter reparatie opgestuurd naar de leverancier. Alleen wanneer het defect binnen een maand na aankoop wordt gemeld wordt het apparaat direct omgeruild voor een nieuwe. Ik begrijp dat het moeten missen van je Senseo tijdens de reparatieperiode niet leuk is. Hier kan ik alleen niets aan veranderen. Op de reparatiebon staat een code. Hiermee kun je via de Blokker website het reparatieproces volgen.

Saskia
Blokker Webcare