Klacht: Lekkage verwarming

op 13 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dit jaar zijn, meerdere malen, verschillende monteurs langs geweest voor een lekkage aan verwarming. Slang set was ook een paar keer vervangen. Uiteindelijk was dit opgelost.

’s Ochtends op 7-12-2017 is een monteur langs geweest voor onderhoud Climarad om de filters te vervangen. Het viel hem op dat er eerder lekkage is geweest omdat laminaat omhoog is gegaan en omdat de slang (nog steeds) vochtig was. Hij constateerde geen lekkage meer.
’s Middags, toen ik weg wilde, zie ik een plas met water op het laminaat onder de verwarming. Feenstra klachtenlijn gebeld, er werd niet opgenomen! Weer gebeld zodat een monteur weer langs komt. Die middag was het wel weer opgelost.

Lekkage is (voor nu) nu opgelost.
Dit heeft mij een paar vakantiedagen gekost, hierdoor ook geld en mijn vrije tijd plus beschadigde laminaat.
Ik ben tevreden als ik hier een financiële vergoeding voor krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 15 december 2017 om 10:56 geantwoord

Geachte mevrouw Kusljic,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw klacht intern in behandeling genomen. Om aansprakelijkheid vast te kunnen stellen zullen wij onderzoek naar de oorzaak van de door u gestelde schade. Via onze klachtenafdeling zullen wij u per e-mail voorzien van een referentienummer en willen wij u verzoeken om ons te voorzien van de opgevraagd documentatie.

Daar wij uw klacht via onze interne klachtenafdeling verder in behandeling nemen, zullen wij overgaan tot het sluiten van de klacht op dit forum.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MaraK