Klacht: Lekkage

op 10 april 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 28 februari zijn de installateurs geweest om bij ons een nieuwe cv-ketel te installeren. Dit heeft alleen langere tijd in beslag genomen omdat de verkeerde ketel meegeleverd was. Deze paste namelijk niet. Na overleg met de heren, is er een kleinere geplaatst.
Tijdens het plaatsen van deze cv ketel hebben ze een leiding moeten verleggen. Door deze verlegging is er lekkage opgetreden, dit is nu duidelijk zichtbaar op ons plafond. Daarbij komt ook dat er overal zwarte vingerafdrukken zijn.
Ik heb enige tijd gewacht met mailen, omdat ik hoopte dat de vochtvlekken als gevolg van de lekkage weg zouden trekken. Dit is zoals u op de foto kunt zien, niet gebeurt.

Ik wil graag dat er op kosten van Feenstra een schilder komt die mijn plafond opnieuw komt schilderen zodat de vochtvlekken en zwarte vingers/vegen niet meer zichtbaar zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

6 maanden geleden - Geachte mevrouw D* K****, Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Om u zo spoedig mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij de verantwoordelijke vestiging benaderd. Wanneer wij alle informatie hebben ontvangen zullen wij u nader berichten. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 26 april 2017 om 10:18 geantwoord

Geachte mevrouw D* K****,

Inmiddels hebben wij van de verantwoordelijke vestiging vernomen dat er telefonisch contact met u is geweest en dat wij uw schade in behandeling hebben genomen.

Wij zullen overgaan tot het sluiten van de klacht op dit forum en de vervolg acties zullen vanuit de verantwoordelijke vestiging komen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door I de Klerk