Klacht: Onmenselijke behandeling

op 10 november 2019 over Leger des heils in de categorie Goede Doelen

Ik ben plotseling uit huis gezet door mijn ex partner met 2 minderjarige kinderen 1 van 9 en 1 van 11 maanden oud. Via de politie ben ik toen beland bij het Leger des Heils. Daar aangekomen keek men mij van teen naar top en werd me gevraagd wat het probleem was. Ik heb dat toen netjes uitgelegd. Heb zelfs mijn baby meegenomen naar de afspraak die dag. Ze vertelden mij geen opvang voor mij en de kinderen te hebben. Als dat niet genoeg was moest ik aangeven bij wie ik allemaal terecht zou kunnen en bij wie ik d 2e dag ervoor had geslapen. Ik gaf dat aan maar volgens hun kwam ik niet geloofwaardig over. Ze wilden telefoonnummers en adressen en ook de mensen zelf spreken. Ik moest mijn dochter die dag van school halen om naar het gesprek te brengen. Ze schakelden veilig thuis in en die kwamen ook een gesprek met mij voeren. Ik heb 1 hele dag daar gezeten om uiteindelijk te horen dat ik niet geholpen mag en kan worden.

Met tranen in mijn ogen ben ik daar weggegaan. Ik nog steeds dakloos. De gemeente verwees mij daarheen omdat ik langer dan 2 jaar in Almere ingeschreven stond. Alle instanties verwijzen mij naar het Leger des Heils Almere. Maar zij kunnen of willen mij en mijn kinderen niet helpen.

Ik ben ten einde raad

Als ik samen met mijn kinderen een dak boven ons hoofd hebben.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leger des heils

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leger des heils nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nesswijn