Klacht: lege vakken, sjacherijnig personeel

op 14 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag weer maar eens boodschappen gedaan bij jumbo steenbergen.
Wat is dat toch dat het daar niet lukt om die winkel op orde te hebben?
Een paar weken terug: maandagochtend, een HELE VITRINE, waar het gehakt enz. ligt compleet leeg! Bij de broodafdeling idem dito. Dit moet toch niet kunnen? Ja, de vracht moet nog komen is dan steeds het antwoord. Vandaag ook weer: vreselijk veel lege vakken, brood niet aangevuld, vlees niet bijgevuld, en ze rennen maar door die winkel, allemaal jonge puppy’s die niet goed weten waar ze mee bezig zijn. Waar zijn de oudere werknemers die die winkel zo goed runden gebleven? Waarschijnlijk is dit een geldkwestie. Koningsdag, ook zo iets: geen oranje tompouce of koek te krijgen!! Ik vind dat niet kunnen, en waarom was dat? Hier zou ik wel graag een antwoord op willen hebben!!
Ik weet niet waar dit eindigt voor jumbo steenbergen, maar
mijn winkel is het niet meer. En met mij denken er vele anderen precies zo over. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven in Steenbergen.
Een teleurgestelde klant,

Als die winkel nu eens alles altijd gewoon in huis heeft, met vrolijk personeel

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door grada van caam