Klacht: lege schappen

op 06 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag weer boodschappen gedaan bij Jumbo Groenhof Amstelveen. Dit is de slechtste Jumbo die ik ooit heb meegemaakt. Tijdens onze vakantie gaan we altijd, in de plaats waar wij verblijven naar de Jumbo. Nooit problemen. Vandaag 5 producten waarvan de schappen leeg waren.
Wij komen al zolang deze Jumbo op dit adres zit. Vanaf het begin zeer slecht. De zoveelste bedrijfsleider in al die jaren. Je ziet hem nooit. Er lagen appels in de bak waarvan er een heel ander kaartje opstond. Binnenkort komt hier in het winkelcentrum ook een Lidl. Nou Jumbo ik denk dat je de deuren wel kunt sluiten.

Ik ben pas tevreden als er eens een flinke bezem door die winkel wordt gehaald. Laat de directie maar eens komen kijken en de klanten aanspreken wat die er van vinden. En een bedrijfsleider die doet waar hij voor betaald wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willy van der moolen