Klacht: leer armband gaat stuk

op 04 juli 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze armband nu ruim 2 maanden en het leer is bijna door.

Gewenste Oplossing:

Compleet nieuwe armband of een nieuwe leren draad door de armband.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

1 maand geleden - Goedemorgen Annette de Koe, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat uw Fossil armband stuk is gegaan, dit is uiteraard niet de bedoeling. Kunt u ons aangeven waar u de armband gekocht heeft? En bent u tevens nog in het bezit van de aankoopbon? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Babiche Gerritsen Fossil Customer Service Customerservice@fossil.nl

Reactie van de melder van de klacht Lavache

1 maand geleden - Jazeker heb ik de bon nog. Gekocht bij Blinckers Pumerend. Op 3 april 2017.

Bericht van Fossil

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. in dit geval kunt u terug naar Blinckers met uw armband, inclusief de aankoopbon. Zij kunnen dit met u oplossen. Babiche Gerritsen Fossil Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Lavache