Klacht: Leenbakker oplichters!

op 19 september 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Hier kunnen jullie mijn verhaal/klacht lezen, iedere keer kreeg ik een mail terug wegens drukte zal het langer duren excuses hiervoor. 4 maanden lang heb ik niks van ze gehoord en ben weer zelf gaan bellen voor duidelijkheid! Het zijn stelletje oplichters! Leenbakker ?? nooit meer!! slechte service !!

**********************************************

Directie / Hoofdkantoor
Leen Bakker
Karperweg 3
4941 SH Raamsdonksveer
Betreft: Klacht
Amsterdam, 25 april

Geachte Directie,

In week 13 had Leen bakker de kledingkast zeefdeur Verona in de aanbieding. Deze kast wilde ik in deze week online bestellen en laten bezorgen. Helaas kon dat niet, omdat deze niet op voorraad was. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd. Ik heb daarna in week 14, woensdag 1 april tijdens mijn werk naar het hoofdkantoor gebeld of ze mij kunnen helpen met deze aanbieding waarom deze kast niet op voorraad is? ik wil daar graag van profiteren. De medewerker die ik aan de lijn had vertelde mij dat ik één van de winkels moest benaderen als deze niet online te bestellen is. En daar was ik niet op de hoogte van. Helaas kon ik niet profiteren van deze aanbieding, de aanbieding was al afgelopen. Ik vroeg de medewerker wanneer deze kledingkast weer in de aanbieding zal komen? de medewerker zei dat deze kledingkasten erg hard zijn gegaan en dat de kledingkasten tot deze zomer niet meer in de aanbieding zullen komen. Dus ben ik na mijn werk op 1 april toch deze kast gaan kopen.

Precies 1 week later in week 15 zie ik in de folder van Leen bakker dat de zelfde kast Verona weer in de aanbieding is. Ik baalde hier van, want als een medewerker van hoofdkantoor mij verteld dat deze kledingkasten erg hard zijn gegaan en dat deze kledingkasten niet in de aanbieding zullen komen, dan ga ik hiervan uit.

Ik heb toen in week 16 ( 15 april ) naar het hoofdkantoor gebeld en gevraagd hoe het eigenlijk zit met deze aanbieding en de kledingkast? deze kledingkast zou de aankomende maanden niet in de aanbieding komen. Maar precies over één week is deze kledingkast afgeprijsd? Ik heb daarna gesproken met mevrouw, …. van hoofkantoor. Zij zou dit uitzoeken kijken wie dit is geweest. Ze zou mij hierop terug bellen. Ik heb gewacht op haar telefoontje, ook heb ik een mail verstuurd maar is niet op gereageerd.

Ik heb over 10 dagen terug gebeld naar het hoofdkantoor ( 24 april ) omdat ik niet terug werd gebeld. Dit keer kreeg ik een andere mevrouw …. aan de telefoon, ik wilde graag weten of dit uitgezocht is mevrouw …. heeft in mijn gegevens gekeken en heeft helemaal NIETS kunnen vinden over mijn vraag/opmerking van de vorige gesprek met … Ik vind dit heel slordig. Er is NIETS genoteerd. Ik moest het HELE VERHAAL opnieuw vertellen aan mevrouw ….. Ik werd in de wacht gezet. Mevrouw …. ging even informeren bij haar collega’s wie mij op 15 april aan de telefoon had, dat was dus mevrouw ….

Ik heb mevrouw …. gevraagd of mevrouw …. mij terug kan bellen, dit kon in eerste instantie niet omdat ze bezig was. Ik heb nogmaals verzocht of ze mij terug kan bellen. Ik wilde mevrouw … persoonlijk spreken. Toen ze mij terug belde vroeg ik haar of ze al meer weet? en waarom ze mij niet terug heeft gebeld. Ze zei dat dit niet was afgesproken, terwijl ik haar op 15 april mijn telefoonnummer had gegeven, zodat ze mij terug kon bellen. Bijna alles wat ik hierboven heb vermeld ( het gesprek die ik met haar heb gehad) deed zij alsof ze van niks wist en dat we geen afspraak hebben gemaakt. Heel vreemd dit allemaal.

Tot slot;
Het draait nu, echter niet om het bedrag wat verschilt maar om de service. Wees eerlijk en ga mensen niet voor de gek houden. Dit is niet klantvriendelijk en al helemaal niet professioneel. Als je afspraken maakt hoor je deze ook na te komen. Jammer, vanaf nu zal Leen Bakker niet meer mijn favoriete winkel zijn.
Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd over het personeel en het werkelijkheid.

Ze moeten hun excuses aanbieden omdat het personeel zo slecht met mij is omgegaan. En het prijsverschil terug geven waar ik toen gewoon recht op had!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht z.koc

2 maanden geleden - Bij deze vraag ik om deze klacht zo snel mogelijk op te lossen. Het duurt nu veeeelste lang.

Reactie van de melder van de klacht z.koc

2 maanden geleden - In afwachting..?????

Reactie van de melder van de klacht z.koc

2 maanden geleden - Wanneer gaan jullie een keer aan jullie service werken. Dit is schandalig, ik heb me klacht langer dan een jaar hier staan vervolgens al 3 maanden dat de klacht in behandeling is genomen. Jullie hebben nog een heleboel te verbeteren en te leren!!!

1 maand geleden - Belachelijk

Alle klachten die gemeld zijn door z.koc