Klacht: Leen Bakker levert niet binnen de afgesproken termijn

op 05 december 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb op 14 november gordijnen in de aanbieding besteld bij Leen Bakker Filiaal Duiven. Bij het bestellen werd mij door de verkoper aangegeven dat het ongeveer 3 weken zou duren tot de gordijnen geleverd zouden worden. Ik heb de gordijnen direct afgerekend.

Ik werd vandaag 5 december (3 weken later!!!!) gebeld door een medewerker die mij aangaf dat de stof niet op voorraad was. De verkoper gaf aan dat de stof rond 20 december geleverd gaat worden en daarna nog vermaakt moet worden.

Ik heb de verkoper aangegeven dat ik niet te spreken ben over het late informeren en heb haar aangegeven dat ik de gordijnen met deze levertijd dan niet gekocht zou hebben.
Ik heb haar gevraagd of ik enigszins gecompenseerd kon worden. De verkoopster gaf aan dat zij dit met een collega zou gaan bespreken.
Kort daarna werd ik door een collega van de verkoopster gebeld en heb ik ook haar gevraagd of ik gecompenseerd kon worden.
Zij gaf mij aan dat dit niet mogelijk is bij de Leen Bakker. Ik kon mijn geld terugkrijgen als ik naar het filiaal zou komen.

Omdat ik haar naam niet verstaan heb, heb ik dat nogmaals gevraagd en haar gezegd dat ik een klacht ga indienen. Ze wilde me haar naam niet geven omdat ze geen klacht persoonlijk onder haar naam wilde krijgen.
Ik heb haar aangegeven dat als haar verhaal, beleid van Leen Bakker is, dat dat voor haar persoonlijk geen problemen zou moeten geven. Ze weigerde haar naam te geven. Nu lijkt het alsof ze niet achter haar verhaal staat. Heel vreemd.

het zou op zijn plaats zijn dat Leen Bakker compensatie aanbied en zich er niet zo makkelijk vanaf maakt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hbgossen1