Klacht: Leen bakker levert kapot product, Geen contact mee te krijgen

op 06 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vuurtafel besteld bij Leen Bakker. Deze is kapot afgeleverd. Ik heb twee maal een klacht/retourformulier ingevuld maar ontvang geen reactie. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Ik heb in totaal al 1 uur en 40 minuten in de wacht gestaan, verdeeld over een aantal dagen. Ik heb het service kantoor gebeld en zij geven aan dat ik het via facebook moet melden. Deze dame heeft dagelijks veel klachten ov er de bereikbaarheid van Leen bakker. Hoe gek moet het zijn dat een eigen medewerker vraagt om haar organisatie aan de schandpaal te zetten? Wat gaat hier nu mis?

Gewenste Oplossing:

Als mijn product is opgehaald en mijn aankoopbedrag is overgemaakt op mijn bankrekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door klacht leenbakker