Klacht: Leen Bakker hooftkantoor klachten

op 21 januari 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

gekocht,dekbedovertrek +kussenslopen bij LEEN Bakker Venlo
Een keer gewassen scheuren in het dekbed terug naar Leen Bakker je denkt dat word netjes geregeld nou mooi niet echt ik word nog wit heet zegen ze het is een keer gewassen gerantie vervald dus ik zeg na een keer wassen kapot en dat is normaal niks mee te maken garantie vervald na een keer wassen
ik laat de kussenslopen nog zien in het licht en ook daar zie je al de beschadigingen het was geen duur artikel maar je mag toch verwachten dat het langer als een keer wassen heel blijft dat heet dacht ik dat elk artikel wat iemand koopt een te verwachten levensduur heeft en dat is zeker in mijn geval langer dan een keer wassen.
Gewoon schandalig en dan gaan ze er ook nog zo prat op dat hun sevice zoo goed is

hadden ze gewoon gezegt nee dat hoort inderdaad niet na een keer wassen hadden ze het omgeruild of gezegt hier is u geld terug,dan was ik noch steeds klant geweest
maar nu nee nooit meer, en dat om ongeveer 12 euro daar zakt je broek toch van af of niet,
ja schandalige service
dit gaat nu alleen voor bedrijf maar de volgende gaan openbaar

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tijleman