Klacht: leen bakker bakt een poets… met BBQ kado

op 17 juli 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik was helemaal blij, meer als 1000,00 aan aankopen en we kregen een BBQ kado. Jammer van de 6 weken levertijd ( was de zomer al voorbij) maar gelukkig belde ze al na 3 weken.

Bij het ophalen van de BBQ die we kado kregen bij onze aankopen van over de 1000,– euro bleek dat we deze wel mee zouden krijgen met het overleggen van de bon vd BBQ met hierop de actiecode die op naam staat. Met het overleggen van mijn legitimatie en zonder bon ( lag in defecte auto bij garage en hiervoor moet ik 50 km extra weer rijden) kreeg ik de BBQ niet mee. Ik heb de situatie uitgelegd aan filiaal en aan klantenservice. Filiaal zei procedure en gaf de BBQ niet mee en liet me naar huis rijden om de klantenservice te bellen. Hier sprak ik met Mw* en zei gaf me na het bellen met filiaal hetzelfde antwoord. Het was procedure!!!!!!! Op zich is het redelijk dat je een bon moet kunnen overleggen voor het ophalen, echter die bon met actiecode is ook OP HET FILIAAL aanwezig en kan zo ik hoorde maar EEN keer gebruikt worden en staat op naam. Dus met het inleveren van mijn legitimatie is er geen risico op fraude!!!!

Theoretisch zou degene met de bon vd BBQ en aangehechte kassabon dus MIJN BBQ kunnen ophalen want om legitimatie wordt niet gevraagd, zoals mijn automonteur.

Jullie vragen nu van mij om 50 km x 2 ( eigenlijk x 4 want ik ben er al voor niets heengereden) extra te reizen om mijn bon op te halen.

Het is zo jammer want dit veranderd de zo ontzettend vriendelijke indruk die ik van bereidwillende andere medewerkers die wel snappen hoe ze met klanten om moeten gaat  waarbij je het gevoel hebt dat niets te veel is.

Tot overmaat van ramp zakt de moet me in de schoenen als ik vraag om het hoger op te spelen want Mw. x zegt dat ik mijn klant alleen per email kan vermelden en dat dezelfde klantenservice dit leest en ik er niets mee op schiet en haar teamleidster Mw. Y is met vakantie dus daar moet ik ook niets van verwachten. En verder zijn er geen mogelijkheden.

Leen Bakker, ik weet niet of je nog leeft maar hier wil je je naam niet aan verbinden. De o zo mooie commerciële binding van grote klanten verdwijnt bij een mooi begin als sneeuw voor de zon.

Het mooie is dat ik bij mijn aankomen nl. niet meer zal praten over de prachtige service en mooie prijs kwaliteit verhouding maar over de procedure verbonden aan het ophalen van mijn kado, de BBQ.

Als ik klantenservice begrijp zijn er geen oplossingen en dus wil ik dat ik persoonlijk door Mw. Y te woord wordt gestaan.

Rest mij niets anders als maar weer in de auto te kruipen en km te gaan maken om die (....) Bon en daarmee BBQ op te gaan halen om mijn man die ik wilde verrassen na terugkomst van zijn reis te verrassen.

Maar als u vraagt waar ik tevreden mee zou zijn, is dat jullie die BBQ bij mij thuis kwamen afleveren.
en daarnaast af stappen van kortzichtige niet klantvriendelijke procedures die hun doel voorbij schieten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door iroos