Klacht: Leen Bakker

op 12 januari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 12 Dec 2014 is er bij mij een barkast bezorgd, deze was helemaal beschadigd, zowel de dozen als de kast zelf. Hier een melding van gemaakt bij leen bakker, zij zouden zorgen voor een nieuwe kast.
Op 30 Dec zou de nieuwe kast geleverd worden, er is idd een koerier die dag gekomen, hij had maar 3 van de 4 dozen bij zich, aangezien de bus vol was kon het overige kleine doosje niet meer mee vervoerd worden. Onzin, de bus van de koerier was zo goed als leeg. Heb hier gelijk over gebeld met leen bakker, zij zouden erachter aan gaan. Het missende doosje zou maandag 5 Jan worden bezorgd, zondag avond kwam er een sms, dat ik maandag morgen het tijdstip kreeg te horen, dit kon tussen 8 en 20 uur zijn. Om 18.00 uur had ik nog geen bericht, heb gebeld met de klantenservice van post nl, zij gaven aan dat het doosje ‘vergeten’ was, en dus niet is ingeladen. Het zou alsnog worden bezorgd woensdag 7 jan. Aangezien ik het niet vertrouwde heb ik op 7 jan gelijk de klantenservice gebeld, deze gaven aan dat ook die dag het pakket NIET bezorgd werd. Aangezien het 1 mans distributiecentrum in eindhoven niet meer was sinds maandag 5 Jan konden ze mijn pakket niet bezorgen, ze zou er achter aan gaan en zorgen dat ik donderdag 8 jan alsnog het pakket geleverd kreeg. Ook dit is niet gebeurd, een medewerker van post nl belde donderdag zelf op om aan te geven dat het niet bezorgd zou worden. Dit is echt te belachelijk voor woorden, zo niet klantvriendelijk. Gelijk met gebeld met leen bakker, zij stuurde mijn email, met mijn hele verhaal door naar de manager en het hoofdkantoor, ik zou gelijk een reactie ontvangen. NIET dus, tot op vandaag geen bericht meer gehad. Leen bakker geeft aan dat het pakket morgen, 13 Jan alsnog bezorgd word, hier geloof ik dus totaal niets van.

De complete kast leveren. Een mooie tegemoetkoming zou wel op zijn plaats zijn aangezien daar al mijn meubels voor een hoop geld gekocht zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door dionvb
x