Klacht: Leeg gelopen potje creme gekocht

op 30 september 2016 over Superlooks in de categorie Verzorgingsprodukten

16/9/2016 een workshop gehad bij Superlooks in Rotterdam. Na afloop drie artikelen gekocht waarvan 1 potje de deksel niet goed opzat en de creme buiten het potje zat en in de verpakking, dit zag ik thuis met uitpakken pas. Meteen maandag gebeld en er werd mij gezegd dat ik moest mailen. Ik heb ongeveer 6 mails gestuurd en het antwoord was dat ze het niet konden lezen. Ik had foto’s van het potje bij mijn mail gedaan. Renate heeft mijn mail uiteindelijk beantwoord met de mededeling wat nou eigenlijk mijn vraag was? Ik heb weer gebeld en kreeg Renate niet te spreken. Alles gaat via de mail! Dus weer gemaild dat ik een nieuw potje wens te krijgen omdat ik er nu geen gebruik van kan maken. Ik kreeg na drie keer dezelfde mail te sturen antwoord dat ik mijn adres moest mailen. Dit heb ik meteen twee keer gedaan. Maar helaas ik krijg helemaal niets. Gister meerdere keren gebeld naar het nr: 0204201020 maar daar krijg ik nu telkens een 06 nummer waar ik in kan spreken. Dit telefoonnummer was voorheen goed te bereiken. Ik heb ingesproken en mijn telefoonnummer gegeven ook in de mails maar ze doen net of ze gek zijn daar! Waarom bellen zij mij niet even terug dat is wel zo fatsoenlijk.

Ik wil graag een nieuw potje Magic Silky Base toe gestuurd krijgen,wat Renate mij in de mail beloofd had op te sturen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superlooks over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door breneffer1969