Klacht: leeftijd

op 08 oktober 2017 over Arcaplex Spijkenisse B.V in de categorie Beauty & Wellness

Wij willen met het gezin naar kingsman the golden circle. Hierbij zijn er twee volwassen en een persoon van 15 jaar, nu staat er een leeftijdsgrens van 16 jaar waardoor mijn broertje niet mee naar binnen kan. Zelfs niet onderbegeleiding van 2 volwassenen! Wat absurd!! In de 16 jaar dat ze zogenaamd die regel hebben is het nog nooit voorgekomen dat hij niet mee mag onderbegeleiding van! Het is onze verantwoording als hij er eventuele nachtmerrie ofdergelijk er van krijg en niet die van hun. Even opgezocht bij rijksoverheid mag hij gewoon onderbegeleiding met ons mee naar de film. Toch is hij weggestuurd! Omdat hun dan een \’boete\’ kunnen krijgen. Ondanks alles heeft hij wel de eerste kingsman gezien! Wij vinden het maar onterecht dat die niet mee mag, omdat die nog geen eens een jaar jonger is en vanwegen dat die niet met ons mee kan! Zeer terleurgesteld in Arcaplex spijkenisse!!!

Onderbegeleiding mee naar de film.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina Haas