Klacht: Ledikant spijlen wand finaal door gebroken

op 29 januari 2018 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Heb een Babykamer gekocht bij Babypark. Sinds het begin heb ik al problemen met het kamertje. Toen het in elkaar gezet moest worden bleek dat er al verschillende delen niet goed en beschadigd waren. Gedurende het gebruik bleek dat mijn commode lade niet goed bleek te zijn, ook begon de verf van de kast deuren te bladeren. Alsof dat nog niet genoeg was breekt ook nog de zijde van het ledikant echt finaal doormidden terwijl mijn dochtertje in haar bedje zit. Hiervoor heb ik contact opgenomen met babypark, heb de situatie uitgelegd en krijg dan een antwoord dat het vervangen kan worden tegen betaling. Ben het hier dus ten zeerste niet mee eens de kamer heeft 1700 euro gekost en verwacht voor die prijs dan ook wel op zijn minst een klein beetje service. Het personeel waar ik mee in aanraking ben gekomen vind ik ook heel onaangenaam. Mijn dochtertje had namelijk wel eruit kunnen vallen en haar zelf ernstig kunnen bezeren, waarop ik een antwoord krijg dat, dat mijn mening is. Ga hier ook verder zeker werk van maken want vind dit meer dan schandalig.

Tevreden zou ik zijn als het gewoon word opgelost zoals het hoort. Zij horen netjes alles te vervangen of indien mogelijk repareren zonder dat daar nog kosten aan verbonden moeten zitten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Babypark

Heeft op 30 januari 2018 om 15:44 geantwoord

Goedemiddag Ashley van Unen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We vinden het erg vervelend dat er problemen zijn met de betreffende babykamer.
We hebben hier mailcontact en telefonisch contact met u over gehad.
Hierbij is aangegeven dat wij langskomen om kosteloos de klacht op de linnenkast en de klacht op de commode op te lossen. Wat betreft de klacht op het ledikant, hierover hebben wij u uitleg gegeven waarom dit niet onder de garantie valt.
We hebben aangegeven dat het erop duidt dat het ledikant is verschoven in plaats van getild waardoor er een breuk ontstaan is in het bed. Deze breuk ontstaat niet bij normaal gebruik en kan niet ontstaan door uw dochtertje van zo’n jonge leeftijd.
Graag willen wij met u hierover in contact komen om samen tot een oplossing te komen.
We verzoeken u om telefonisch contact op te nemen via tel. 0488-488888 en dan keuze 3 in het menu of via service@babypark.nl

We zien uw reactie hierop tegemoet.

Babypark
Klantenservice

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ashjae