Klacht: Ledenpas inleveren

op 19 juli 2012 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een klacht over het opzeggen van de abonnementen. Ik heb destijds de vereisten voor het opzeggen opgezocht.
Hier had ik uit opgemaakt dat men een brief naar de hoofdvestiging moest schrijven met lidnummer en adres gegevens. Hier stond niets vermeld over de ledenpas.
Ik mocht hem ook niet opsturen per brief. Nu ben ik tot de ontdekking gekomen dat Fit for Free al negen maanden € 2,95 automatisch afschrijft. Ik heb geen brief gekregen dat het pasje ingeleverd moest worden. Ik vind dat Fit for Free hier te weinig informatie over verstrekt naar hun (ex)klanten en onterecht deze € 2,95 blijft afschrijven zonder dit aan de klant te melden.

Ik ben van mening dat Fit for Free het onterechte afgeschreven bedrag van € 26,55 moet terugstorten op mijn rekening.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door M.C.Noe