Klacht: led TV philips TV 55PFL5507H12 55inch

op 08 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Heb op 11.09.2012 een philips TV 55PFL5507H12 gekocht 55inch
beeldscherm een paar weken geleden opeens een grote zwarte vierkante vlek in het beeld waardoor ernaar kijken vrijwel onmogelijk is, heb Philips erover ingelicht deze verwezen mij door naar een herstellingsfirma in Dordrecht deze hebben de zaak bekeken en kwamen tot de conclusie dat de TV die in juli 2012 van de band
rolde niet meer te maken viel, of ik akkoord
ging met eenzelfde soort TV met bijbetaling van 330 euro.
Inmiddels had mijn vriendin al een nieuwe TV gekocht 55inch omdat zij
niet kon wachten op wat er verder met mijn klacht bij Philips ging gebeuren en dan had ze ook inderdaad maanden zonder gezeten.
Je mag van een TV van Philips die 1339 euro koste in september 2012 toch verwachten dat deze een wettelijk redelijke termijn meegaat en geen 4 jaar dat zou dan bij 3 1/2 jaar 400 euro per jaar kijkplezier ? zijn, en 2 55 inch TV`s naast elkaar dat ziet ook niet uit. Ik had de firma in Dordrecht voorgesteld om me dan een tegoedbon te geven of zonder bij betaling een kleinere TV voor op de slaapkamer maar dat deden ze niet ik moest maar verder contact nemen met de dealer, ik vind deze gang van zaken afschuiven door Philips. Ik ben veel geld kwijt aan deze
TV die nog geen 4 jaar oud is en mijn vriendin heeft een nieuwe gekocht om niet zonder te zitten dan mag je toch iets anders verwachten als deze oplossing van Philips.
Jos

wanneer er een fatsoenlijke oplossing komt van Philips zonder bijbetaling
op een iets kleinere TV voor op de slaapkamer of een gedegen tegoedbon gezien de aankoopprijs van de led TV

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jos 73

8 maanden geleden - het is een schande hoe een bedrijf als Philips met hun klanten omgaat ze kunnen alleen goed innen voor de rotzooi die ze verkopen een led Tv van 3 half jaar oud kijk plezier van 400 euro per jaar, willen een zelfde TV geven met bijbetaling van 330 euro omdat TV niet meer te maken valt inmiddels had ik al een andere TV gekocht je kunt geen maanden zonder TV blijven ik vroeg om een andere oplossing eventueel een kleinere TV zonder bijbetaling ze laten niks meer horen. Philips neemt mijn klacht niet in behandeling op klacht NL en laat ook niks meer horen op het laatste schrijven wat ik hun stuurde. Ik zelf zal nooit meer iets van Philips kopen en ik zal zeker de schandalige garantie tot de deur aan iedereen laten weten die ik ken. Je mag toch enigszins verwachten dat zoeen duur stuk van 1399 euro langer meegaat als 3 half jaar

Alle klachten die gemeld zijn door jos 73