Klacht: Ongevraagd Incasso-inhoudingen ((5x) ter waarde van E 80,-

Omientje op 16 januari 2013 over Lecturama in de categorie Magazines

Zonder enig medeweten, telefonisch overleg of andere informatie
sinds 9/11-2012 automatische incasso’s ingehouden van mijn bankrekeningnr. tbv Kralen.
Ik heb op internet moeten uitzoeken wat de beschrijving “Kralen” op de incasso inhield. Blijkt het een tijdschrift te zijn.
Het betreft de volgende bedragen.
9/11 6,83
5/12 21,90
18/12 14,95
3/1 14,95
16/1 14,95
Heb nergens op gereageerd, ben me van geen telefoontje bewust en heb ook geen enkele interesse in Kralen, waar dan ook getoond.
Heb tot op heden ook niets ontvangen en wil uiteraard ook niets ontvangen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat middels incasso’s zonder schriftelijk opdracht bedragen kunnen worden afgeschreven en vraag me ook af hoe dat kan.
Mijn late reactie heeft te maken met een rekeningnr. dat nauwelijks wordt gebruikt

Allereerst kan ik pas tevreden zijn als het volledige bedrag is teruggestort
en wordt uitgezocht hoe dergelijke praktijken kunnen plaats vinden.
Verder verwacht ik een excuus van Lectorama.
Tevens heb ik mijn bank opdracht gegeven de geinde bedragen terug te boeken.(ING).

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lecturama over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Lecturama een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 22 januari 2013 om 10:17 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing.

Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice

Uitgeverij Lecturama

Alle klachten die gemeld zijn door