Klacht: CONTACTEREN VAN LECTURAMA

VANDEVYVERE op 22 januari 2013 over Lecturama in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK VULDE DRIE MAAL VIA DE WEBSITE EEN TICKET IN
IK KREEG DE MELDING DAT IK MIJN TICKET VIA EMAIL ZOU TOEGESTUURD KRIJGEN MAAR ONTVANG NA VIER DAGEN NOG NIETS.IK VOERDE MIJN GEGEVENS NOCHTANS CORRECT IN;
IK PROBEERDE HET 0900 10315 NUMMER MAAR KRIJG DE MELDING DAT DIT NUMMER NIET BESTAAT.
IK KREEG AANMANINGEN TOT BETALING MAAR WOU LECTURAMA ERVAN OP DE HOOGTE BRENGEN DAT IK WEL AL BETAALDE OP 11 DECEMBER 2012.( nl 22,93 EURO VOOR EEN PROEFZENDING PLUS EEN EXTRA ZENDING)

Gewenste Oplossing:

GRAAG EEN TELEFOONNUMMER AUB WAARMEE IK LECTURAMA KAN BEREIKEN
EEN MAIL SYSTEEM DAT WERKT WANT IK KAN NIET BEWIJZEN DAT IK MIJN KLACHT TOESTUURDE!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lecturama over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Lecturama een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 29 januari 2013 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing.

Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice

Uitgeverij Lectu

Alle klachten die gemeld zijn door