Klacht: Lebara klantenservice is telefonisch en via chat sinds over 1 wk niet meer bereikbaar

op 06 juli 2019 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kan sinds over 1 week niemand meer bereiken bij Lebara klantenservice NL. Telefoon, email, chat, er is geen antwoord.

Bij mijn prepaid international 15 all in zijn onterecht EUR 8 afgetrokken na het bellen naar een buitenlands voice mail 4 seconden…Dit terwijl in de voorwaarden staat dat ik gratis (500 belminuten gebruken uit mijn prepaid) naar dit land kan bellen. De wetenschap staat voor een raadsel. Want de genoemde tarieven op de website van Lebara liggen nogal zwaar onder dit tarief. Het is dus totaal onduidelijk waarom hier een hoog bedrag is afgetrokken van mijn beltegoed.

Ik zou graag terug gebeld willen worden en het bedrag dat ten onrechte van mijn tegoed is afgetrokken, terug willen ontvangen.

Daarnaast zou ik het fijn vinden als de klantenservice weer zoals van vanouds bereikbaar zou zijn via chat en telefoon want dit kan echt niet door de beugel. Het nieuw aangegeven nummer op de Nederlandse website van de klantenservice lijkt helemaal niet te werken....

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mementofuturo