Klacht: lebara beltegoed + data ..

op 06 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb gisteren rond 14:00 uur een beltegoed + data gekocht en betaald via internet bankier en normaal wordt het automatish bij geschreven .. tot nu toe geen beldtegoed +data ..ik wil weten waar is het fout gegaan..

nog geen oplossing

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:27 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betalingen met referentienummers 5510478 en 5510455 zijn succesvol verwerkt en naar Lebara gestuurd, ik raad u daarom aan met Lebara (http://www.lebara.nl/) contact op te nemen over de status van uw bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door ik heb geen Gewenste gebruiknaam