Klacht: Lebara beltegoed betaald niks gekregen !

op 15 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb via de website Lebara tegoed gekocht nu is het van mijn bankrekening afgeschreven maar heb geen beltegoed ontvangen .. zou graag iemand willen spreken hierover!!

Als het afgehouden geld terug gestort wordt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:24 geantwoord

Geachte mevrouw Gortz,

Dank voor uw bericht aan Adyen en onze excuses voor de late reactie.

De betaling is succesvol doorgestuurd naar Lebara (http://www.lebara.nl/) met referentienummer 5114634, dus ik zou je aanraden om contact op te nemen met Lebara over de status van je bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Gortz