Klacht: Bedrijf reageert niet binnen afgesproken termijn

op 16 maart 2017 over LCC Network Services in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LCC Network Services zorgt voor de verplaatsing en aanleg van nieuwe bekabeling van Ziggo.

Op 09-01-2017 hebben wij opdracht gegeven voor het verplaatsen van de aansluiting op ons perceel. Na 10 weken niets te hebben vernomen begonnen met bellen waarbij een medewerker mij verzekerde binnen 48 uur teruggebeld te worden, na 72 uur niets te hebben vernomen weer contact met dezelfde medewerker, wederom 48 uur wachten, weer niets. Nogmaals contact waarbij hij persoonlijk naar de betreffende medewerker zou gaan om mij diezelfde dag terug te bellen, weer niets.
Vandaag weer contact gehad met dezelfde medewerker, weer ging hij het persoonlijk opnemen met de betreffende afdeling.

Het lijkt erop dat dit bedrijf structureel hun afspraken niet nakomt.

Enexis en het waterbedrijf WML hebben een infrapartner die klanttevredenheid aanzienlijk hoger in het vaandel heeft. Ik werd de dag na verplaatsing gebeld of alles naar wens was verlopen, dat verdient een dikke pluim, wellicht een tip voor Ziggo om met een ander bedrijf in zee.

Gewenste Oplossing:

Mijn kabel verplaatst wordt, hoe moeilijk kan het zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door w.korsten