Klacht: 4 MAANDEN WACHTEN OP KABEL AANSLUITING

op 28 februari 2017 over LCC Network Services in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13/10/2016 Klant geworden van Ziggo na verhuizing – Alles in 1 pakket. Bij installeren blijkt dat er geen groene kabel zat van buiten naar binnen huis. 02/11/2016 Aansluiting aangevraagd aan LCC via Ziggo. Het was ons verteld dat hethet binnen 4 – 14 weken gerealiseerd zou worden.

Na 14 weken niks horen, gebeld met Ziggo die mij hebben doorverwezen naar LCC. Het zou in week 8 20-24 februari eindelijk gebeuren. Niks gehoord en niks gemerkt van buiten werk.

28/02/2017 Met LCC gebeld. Er is vertraging en het word deze week of volgende week gedaan alleen ze konden geen datum of zekerheid geven.

Gewenste Oplossing:

Na 4 maanden zonder TV of Internet thuis, we worden nu een beetje gek van het wachten en de onzekerheid.

We zal blij zijn als we weten wanneer het gaat echt gebeuren en we EINDELIJK kunnen gebruik maken van Ziggo diensten thuis

Alle klachten die gemeld zijn door LWilson1980