Klacht: lauw friet en onbeleefd/ongekwalificeerd personeel

op 18 december 2012 over Smullers in de categorie Snacks

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-12 om 19.00 uur een patatje besteld op het Amsterdam Amstel station. Het patat moest nog gebakken worden dus dat klonk goed. Op het perron aangekomen merk ik dat de friet slap is en niet warm. Ik besloot dit te melden bij de balie. De reactie was als volgt: ik was een kwartier geleden geweest ( naar mijn inziens 5 min). Hij voelde aan het bakje en beweerde dat het warm is (ik lieg dus) en als laatste ja, patat is nou eenmaal koud na 3 min. Dat is overal zo. Na veel moeite heeft hij een nieuw bakje gemaakt. Maar ook deze was lauw en slap. Deze heb ik cadeau gegeven aan het grijze bakje in de trein bij de NS. Daar hoort dit eten thuis.
Het is lang geleden dat ik zoveel onzin bij elkaar heb gehoord. Daarnaast hoe moeilijk kan het zijn om een patatje te bakken…

Gewenste Oplossing:

Geld retour.

Alle klachten die gemeld zijn door Inky84327