Klacht: laten we ons verenigen om dit juridisch aan te pakken

op 18 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoveel mensen krijgen hun levering niet. Ik ben hier €450 kwijtgespeeld.
Mail mij op nancyverliefde@yahoo.com. We dienen gezamenlijk klacht in in de rechtbank.

Gewenste Oplossing:

Wanneer een juridische zaak tegen dit bedrijf wordt aangespannen, die deze onzin voor eens en altijd aanpakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons. We hebben uw betaling ontvangen. Dit is onze procedure voor fraude controle.

We hebben meer informatie nodig om de rekening van de eigenaar van de gebruikte betaalkaart te beschermen. Deze informatie is alleen voor betaalverificatie doeleinden nodig.

Kunt u ons het volgende sturen?
• Een kopie van uw energierekening, zoals een elektriciteits of water rekening waarop uw naam en adres staat?

U moet weten dat wij de order pas in behandeling kunnen nemen nadat we de betaling hebben kunnen verifiëren.

We hopen snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Christine
Klantenservice Lightinthebox.com

2
DENG Chun-yan
16-10-11 12:27
Dear Customer,

It has been more than 7 days since we sent you the Payment Review email.

Since we did not receive a reply from you that meets the standard of passing the Payment Review process, regrettably, we will cancel your order and arrange the full refund. We do apologize for any inconvenience caused to you.

The refund will take 7 to 25 business days to be reflected in your account. If you still desire the items, you may place a new order with us. If in such case the verification documents are required again, please assist us with such so we can be able to process the order successfully for you.

Thank you for shopping with us.

Sincerely,
Christine
Customer Service Lightinthebox.com

3
Nancy Verliefde
16-10-13 05:37
I\'m still awaiting your \"full refund\". Please send evidence that you have processed the full refund IMMEDIATELY.
I do not ever want to place an order with you again. Your question for verification documents is not legal !
You have received my payment, what is your problem ?
Nancy Verliefde
0032487495377

4
DENG Chun-yan
16-10-14 09:34
Dear Customer,

We apologize for the inconvenience caused.

This is our risk control procedure and we just want to protect the account safety of our customers\' and make sure the payment is OK. We are working on finding better ways for this.

We have finished the full refund on our part:

globalcollect 5083305 EUR -451.02 2016-10-13 17:00:19.0 refund

The bank is further handling the refund to the orginal card account used for this order. Please kindly note because this is a transnational transaction, it will take a few more days for you to receive the refund, you may refer to the following link about the refund processing time:
https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Thank you for your understanding and support.

Sincerely
Christine
LightInTheBox Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door bulshitfighter