Klacht: LATE ONTVANGST

op 07 juli 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Verwacht pakket folders op maandag uiterlijk dinsdag in brievenbus.
Helaas al maanden dat folders op woensdag laat zelfs na 19.00 uur worden bezorgd.
( op donderdag zijn aanbiedingen soms al niet meer verkrijgbaar).

Als folder op maandag wordt bezorgd, maar uiterlijk dinsdag.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 juli 2016 om 08:12 geantwoord

Geachte heer Schippers,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet op de juiste dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.

Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of wederom niet op tijd? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Anita
Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dickbetty@casema.nl