Klacht: Late levering slechte communicatie

op 05 juli 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

onze producten die we bij pronto wonen hebben gekocht, hoekbank en fauteuil op 18 maart zou rond week 20 binnen zijn.
We zouden het zelf ophalen. een week voor levertijd krijgen wij te horen dat het later werd.
Nee niet een week ofzo maar gewoon 6 weken!!
Terwijl wij ons eigen bankstel al hadden verkocht.
En dus een aantal weken geen bankstel hadden.
Nou fijn wij dus weken verder en balen als een stekker
uit coulance wilde wij graag de meubels geleverd hebben. Gratis! en dit was dan ook geen probleem.
Dus denk dat hebben ze netjes opgelost.
Maar het ene meubelstuk was eindelijk binnen na weken wachten en het andere product dus nog niet.
Ik gevraagd hoe we dat gaan oplossen.
Hebben ze verteld dat ze het product wat binnen was gaan leveren en het andere product later.
Dus fijn ook netjes geregeld dacht ik.
Nou mooi niet waar dus.
Het eerste product was geleverd en kreeg een paar dagen erna het bericht dat het tweede product ook binnen was.
Dus ik bellen voor een bezorgafspraak.
Wordt er mij verteld dat ze dat niet gaan bezorgen omdat ik heb gezegd dat ik het andere product op kwam halen.
Nou sorry maar ik kan er niks aan doen dat de producten te laat geleverd zijn en allebei in een andere week.
Dus kortom je moet aanbetalingen doen.
En als er wat fout gaat heb je dus een probleem en staat er zogenaamd niks op papier.
Vind het dus uiteindelijk een hele slechte service en dan nog niet eens over de levertijd gesproken.
Dus nu staat het product nog steeds ergens in het magezijn daar en wij hebben het nog niet.
Gelukkig hebben we de Cbw voorwaarden meegekregen dus dit houdt nog niet op.
Maar zo zie je maar wat er met je gebeurt als je een aanbetaling doet.
Dan houden ze je gewoon aan het lijntje.
Dus ga in het vervolg echt ergens anders kijken want ze zeggen dus gewoon dat het jou probleem is en niet die van hun.
Nou jullie kunnen me wat. Voor ons nooit meer!

Gewenste Oplossing:

nou het is moeilijk om nog tevreden te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

10 maanden geleden - Geachte heer Luiten, Aan welke winkel kunnen wij vragen om zorg te dragen voor de gewenste oplossing? Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Helpende06

10 maanden geleden - Goedendag. Bedankt voor de snelle terugkoppeling. Het gaat om het filiaal in alkmaar.

Bericht van Pronto Wonen

10 maanden geleden - Geachte heer Luiten, We hebben vernomen dat Pronto Alkmaar inmiddels contact met u heeft opgenomen. Met vriendelijke groet,

Bericht van Pronto Wonen

10 maanden geleden - Geachte heer Luiten, We hebben vernomen dat Pronto Alkmaar inmiddels al contact met u heeft opgenomen. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Helpende06