Klacht: late levering en niet volgens afspraak

op 08 juni 2016 over Giggo Tickets in de categorie Reizen Algemeen

Pas op met giggotickets. Ik heb de duurste kaarten voor Adele besteld en na een half jaar lang mailen de tickets uiteindelijk gekregen de avond voor het concert van 3-6. De duurste tickets zijn betaald 1e ring lange zijde voor bijna 600 euro! en uiteindelijk zijn er 2 tickets voor 2e ring korte zijde geleverd. Op mail wordt alleen nog geantwoord “wij kunnen helaas niets meer voor u betekenen” per telefoon zijn ze niet bereikbaar. Ik heb het prijsverschil teruggevraagd dat lijkt me niet meer dan redelijk zeker voor deze woekerprijzen maar helaas geen gehoor. In eerste instantie werd gezegd dat tickets tot vrijdagmiddag tot 15:00 uur geleverd konden worden een paar uur voor aanvang . Belachelijk, ga niet met deze club in zee!

Uiteindelijk zijn de kaarten wel geleverd maar ik wil tenminste het prijsverschil terug en een excuus lijkt me ook zeker op zijn plaats. Voor een bedrag van 593 euro voor 2 kaarten mag ik ook wat verwachten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Giggo Tickets

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Giggo Tickets nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willy13