Klacht: Late levering

op 13 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zouden onze boodschappen tussen 18.00 en 21.00 krijgen. Moesten zelf om 21.15 bellen, “ja sorry, liep uit bij een andere klant. We zijn nu nog in Hilversum en dan nog naar Maartensdijk. Zou zeker na 22.00 worden. Gevraagd het dan morgen te leveren. Hiermee gingen ze niet akkoord, moest vandaag, maar zouden dan wel in ieder geval voor 22.00 komen.
21.45, “we komen tioch morgen en bellen u dan voor een tijdstip”. Niks gehoord om 9.30, toen zelf maar gebeld.
Echt geen enkel excuus gehoord alleen maar excuses waarom zij het niet hebben gered en dus zo laatniet kwamen leveren.
Was echt de laatste keer jumbo.

Gewenste Oplossing:

Door een excuus en iets van een vergoeding voor het ongemak.
En dan geen online vergoeding bij ren volgende bestelling, want die komt er niet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijnenaukje