Klacht: Late bus zonder accurate imformatie

op 22 juli 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag heb ik ruim een half uur op een bus zitten wachten van lent naar gendt (uiteindelijke bestemming angeren, busnummer 633)de bus zou om 1.37 vertrekken volgens de planning, maar was uiteindelijk 02.51. Bovendien bleek dat mijn rit, aangezien dit een nachtbus betrof, niet de volgens de site beloofde 3,60 te kosten, maar 8 euro pp aangezien de ov chip volgens de chauffeur niet geldt voor een nachtbus. Ik ben zeer teleurgesteld in deze manier van vervoeren en zou graag een oplossing zien. Ik had uiteindelijk beter gebruik kunnen maken van een taxi, dan was ik samen met mijn reisgezelschap goedkoper en sneller uit geweest.

Als er duidelijk via de site aangegeven wordt dat een bus vertraagd is, en hoeveel het kost om een nachtbus te nemen. Ik wil graag het prijsverschil van een enkele reis op terug ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slabbekoorn