Klacht: Late bezorging.

op 29 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Vorige week woensdagavond pas gekregen en deze week nu net om 19.45 uur. Op deze manier heb ik weinig aan leuke aanbiedingen. Hoop dat hier wat aan veranderd. mvg: Thea Eissens, Ben. Verlaat 130, Veendam.

Als het gewoon weer op maandag bezorgt wordt of zondag, maar niet meer na dinsdag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 september 2016 om 14:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door theaeissens@gmail.com