Klacht: Late aankomst

op 17 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van station sneek naar leeuwarden en van leeuwarden naar akkrum zit twee minuten tijd tussen normaal moet dat net kunnen maar arriva kom heel vaak later aan waardoor je een dik half uur moet wachten. Daarom wil ik een klacht indienen wat als die trein nou gewoon optijd komt is er niks aan de hand maar dat doen ze niet.

Gewenste Oplossing:

Als de trein optijd komt of dat de tijd er tussen word vergroot.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 mei 2019 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bsuke sikkema,

Wat balen dat je de overstap niet haalt doordat de trein te laat aankomt op Leeuwarden. Dat is niet fijn.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met je reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Bsuke sikkema