Klacht: lastig vallen op mijn telefoon

op 14 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik krijg nu al een week of twee dagelijks meerdere berichten op de mobiele telefoon. Dit zijn reclame berichten waar wordt gevraagd of ik een AH bon twv €450,- wil winnen.
Ik wil deze berichten niet! Ik heb nooit mijn nummer of mailadres opgegeven om deze berichten te ontvangen. Ik doe nooit mee met winacties oid op internet, facebook of waar dan ook. Ik weet niet hoe ik hier aan kom, maar ik word er gek van! Ik krijg ze via Google, dus niet via sms oid. Mijn airpush detector app herkent ze ook niet; een hele sneaky manier van reclame maken en mensen op onnodige kosten jagen (want er zit nog een addertje onder het gras als je op ‘ja ik wil’ klikt, dan zit je vast aan een betaalde sms dienst, waar ik de telefoon gelukkig al voor geblokkeerd had! Zelfs als je op ‘nee, bedankt’ klikt!

geen reclame meer

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertvantrigt