Klacht: Laptop reparatie

op 22 februari 2018 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn Dell laptop enkele weken geleden af gegeven aan de UPS voor een reparatie. De reparatie zou enkele dagen duren was mij verteld, 7 tot 12 dagen. Maar het is inmiddels al 20 dagen geweest en op de Dell site staat dat de “unit in repair” is. Dat is die al 2 weken lang.

Ik heb de technicus gevraagd waarom het zo lang duurde en wat de problemen waren. Ze wisten de helft van de problemen zelf niet en dat heb ik hun maar moeten vertellen, voor de 3e keer…

Ik heb heb het idee dat ik een defecte laptop gekregen heb, sinds die nog geen maand oud was toen de eerste problemen opdoken.

Ik had problemen met de batterij/adapater, het scherm, audio en fps drops

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn laptop terug heb. Sinds ik er niet in geloof dat mij eigen laptop ooit gerepareerd zal (of kan) worden, heb ik liever een nieuwe.

in de bijlage vindt u een foto van één van de problemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Casterhorst