Klacht: Laptop kapot

op 16 februari 2016 over Campusshop in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laptop voor de 4e keer opgestuurd vanwege een wifi probleem, nu met de reactie dat de laptop kapot was terwijl die helemaal nieuw in de doos zat. Na een lange discussie geven ze toe dat er transportschade ontstaan is en willen ze ALLEEN de transportkosten betalen terwijl ik, als student, mijn laptop hard nodig heb om voor school te werken en ik nu al weken zonder laptop thuis zit.
Dit vind ik niet kunnen en hoop dat ze eindelijk is met een goede oplossing komen.

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijg en/of een tegoed voor een volgend aankoop

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Campusshop over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Campusshop in behandeling genomen

Bericht van Campusshop

5 maanden geleden - Deze case is reeds afgesloten en opgelost in ticketnummer: 175498 Wij gaan er vanuit dat deze melding derhalve afgesloten kan worden en zouden dit graag bevestigd zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Campusshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Campusshop

Heeft op 17 oktober 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CV.