Klacht: laptop hp pavillion

op 20 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb half februari 2016 deze laptop gekocht die sinds de aankoop opstartproblemen heeft. Na 2 maanden ergenis teruggestuurd naar wehkamp.
ik krijg na 3 weken bericht dat er een nwe discdrive in moet voor 162 euro en dat ik dit zelf moet betalen. Uiteraard is dit niet volgens de voorwaarden consumentenrecht. Ik ga hier uiteraard niet mee akkoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het aankoop bedrag retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 28 mei 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding.

De betreffende reparateur Comserve geeft aan dat er op een of andere manier schade is ontstaan bij gebruik. Over de details zullen wij navraag doen. U ontvangt over enkele dagen nadere informatie en dan zullen wij samen met u tot een oplossing komen.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam
wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door yoho