Klacht: Laptop blijft kapot na reparatie

Marit de bruin op 24 maart 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Eind december heb ik een HP laptop bij BCC besteld. Deze heb ik op 28 december 2017 ontvangen. Echter begon het geluid na een maand te kraken en werd het scherm donkerblauw tijdens gebruik. Ik heb toen in Februari mijn laptop opgestuurd voor reparatie. Na drie weken kreeg ik mijn laptop terug (dit was eind februari). Alleen bleek al snel dat alleen het geluidprobleem opgelost was. Het scherm valt nog steeds uit tijdens gebruik. Toen heb ik contact opgenomen via Facebook en toen kreeg ik het antwoord dat alle problemen verholpen waren door de reparateur. Maar volgens mij hebben ze de laptop alleen teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Verder is er namelijk niets veranderd. Ik heb toen gevraagd om een nieuwe laptop, maar dit kan niet omdat de bedenktijd is afgelopen. De bedenktijd is 14 dagen. Ik vind het dan ook belachelijk dat ik nu wel al 3 maanden met een niet volledig werkend product zit. En ik neem aan dat een product langer feilloos moet werken dan 14 dagen om een nieuwe te krijgen. Ik ondervind er ontzettend veel hinder aan als ik mijn laptop wederom 3 weken moet missen omdat ik dan niet deel kan nemen aan mijn colleges.

Ik zal tevreden zijn als ik een nieuwe laptop krijg of gecompenseerd wordt voor het missen van mijn laptop voor 6 weken (in totaal).

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 05 april 2018 om 09:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door