Klacht: Laptop binnen een maand kapot

Noura Moumen op 10 juni 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 05-05-2021 een laptop aangeschaft bij Wehkamp. Zonder dat er iets met de laptop is gedaan, was er op 31-05-2021 een grote barst in het scherm. Ik heb hierover contact gezocht met Wehkamp, omdat dit binnen de garantie periode valt. Echter moet ik nu €25 betalen om de laptop op te sturen om te laten vernietigen, of €175 de laptop te laten maken. Dit terwijl de laptop niet eens gebruikt is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn laptop wordt gemaakt zonder, aangezien het binnen de garantie termijn valt, of dat ik het aanschaf bedrag terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond. Wat vervelend om te lezen dat de barst in het scherm niet onder de voorwaarden valt en er nu kosten in rekening worden gebracht. Ik wil graag met u meekijken en deze klacht in behandeling nemen. Wilt u een email sturen met uw klantnummer naar [email protected] met een link naar deze klacht? Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Noura Moumen