Klacht: Laptop 4-5 weken weg terwijl er is gemeld bij inlevering dat het 10-15 dagen zou duren.

op 19 september 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

In de winkel werd mij verteld dat de reparatie van mijn Macbook 10-15 dagen in beslag zou nemen. Das mooi dacht ik, want ik ging 2 weken op vakantie, dus geen enkel probleem dan heb ik hem terug wanneer ik weer aan het werk ga.

Een dag voordat ik weer aan het werk moet toch even bellen om te kijken hoe het vordert met de reparatie: “Nou meneer hij is nog in de diagnose fase, in totaal kan het 4-5 weken duren”.

Dit stemde mij allerminst vrolijk. Maar goed foutje kan gebeuren, hoe gaan jullie dit oplossen vroeg ik? “Ik zal je even met de winkel doorverbinden”. Ik dacht meteen dat is niet goed, het afschuiven begint. Uiteindelijk werd ik niet doorverbonden en kreeg ik alleen nogmaals excuses. Ik eiste een oplossing maar die kwam er niet. Toen heb ik zelf een oplossing aangedragen, namelijk een macbook in bruikleen. “Dat gaat helaas niet meneer, ze zijn allemaal op”. Toen brak mijn klomp! Ze maken zelf een ernstige fout en dan moet ik nota bene een oplossing aandragen? En terwijl ze een pakhuis vol met die dingen hebben zeggen ze doodleuk dat alle leen-macbooks op zijn? Wat een beunhazen!

Ik vraag naar de manager, maar nee hoor ik wordt doorverwezen naar de website om mijn klacht te doen, echt ongelooflijk! Stelletje amateurs!

Ik zal tevreden zijn als dit probleem is opgelost: als mijn laptop is gerepareerd en ik ondertussen gewoon kan werken op een laptop in bruikleen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonydjie