Klacht: langzaam rijden

op 10 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik vind het storend dat wanneer een bus sowieso ook al te laat vertrekt van busstation ze ook nog super langzaam gaan rijden. Lijkt wel 20 op een 50 weg. En zo dus ook hun tijden niet halen. Door deze buschauffeur ben ik dus ook te laat op me afspraak gekomen door het te langzaam rijden.
Bus 9048 kerkrade bleijerheide 14:33 10 juli

Als ze eens een keer optijd rijden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste astridvs4, Wat naar dat de bus te langzaam reed en je te laat kwam op je afspraak. Ik zet hierover een klacht door naar de regio, zodat het met de chauffeur besproken kan worden. Heb je voor mij nog wel: - je vertrekhalte - je vertrektijd - je eindhalte - buslijn? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht astridvs4

3 maanden geleden - Busstation Heerlen 14:35 Oude maar kerkrade Bus 9048 kerkrade bleijerheide

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste astridvs4, Heb je voor mij ook het lijnnummer van de bus? Je geeft nu alleen het busnummer (van het voertuig). Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht astridvs4

3 maanden geleden - 20 kerkrade bleijerheide

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:36 geantwoord

Beste astridvs4,

Excuses voor de late reactie maar bedankt voor de toelichting! Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 20 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd op 10 juli.

^MR
Webcareteam Arriva