Klacht: Langs rijden waar mensen staan

op 04 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat maandag 3-7-17 in de bus vanaf op de heugden landgraaf tm heerlen station om 17:25 in bus 23. Op de Schaesbergerweg stond duidelijk een vrouw want ik kon der van achter in de bus nog duidelijk zien de buschauffeur reed gewoon langs deze vrouw dit kan echt niet en toen dacht ik het zou mij maar een gebeuren als ik ergens zou staan heel slecht arriva! Geen wonder dat je nergens nog positieve berichten over jullie ziet met zo’n acties.

Als bussen gwn stoppen als ze er iemand zien staan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 juli 2017 om 17:58 geantwoord

Beste Maudhommen,

Goed om te lezen dat je het opneemt voor de medemens. Begrijpelijk dat je graag zou zien dat de bus stopt voor reizigers die bij de halte staan.

Als er niet duidelijk wordt aangegeven dat iemand met de bus mee wil dan rijdt de chauffeur door en stopt hij niet. Het komt voor dat er meerdere lijnen bij 1 halte stoppen. Het zou zomaar kunnen dat deze mevr op een andere lijn stond te wachten en bijvoorbeeld \"nee\" heeft geschud met haar hoofd. Het advies is dan ook om altijd tijdig een hand uit te steken om aan te geven dat je met de bus mee wilt.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Maudhommen